Bli med i Revolve NTNU!

Ta utfordringen

Revolve NTNU er en studentdrevet organisasjon som fremmer innovasjon i verdensklasse, teamarbeid og ikke minst et miljø der teori blir til praksis. Vi deltar i verdens største ingeniørkonkurranse for studenter – «Formula Student» – med over 114 universiteter fra 38 land. På kun 8 måneder bygger vi som et team to racerbiler som står på startstreken i flere konkurranser i løpet av den påfølgende sommeren. Du får en unik erfaring og fantastisk opplevelse som medlem av Revolve NTNU.

Gruppelederene for Revolve NTNU Team 2020 vil etter intervjurunde og opptak begynne å planlegge de tekniske løsningene for det neste prosjektåret. Som gruppeleder får du mulighet til å være med på Formula Student-konkurranser i sommer og få opplæring av årets gruppeledere.

Det er mulig å få 15 studiepoeng for vervet i Revolve NTNU, gjennom to fag som går på høsten og våren. Avhengig av studieretning kan disse fagene godkjennes som enten tekniske fag eller komplementæremner.

Velkommen til infomøte 3. mai kl 12:30 i EL6. Se vårt Facebook-event for deltagelse og informasjon.
Søknadsfristen er 5. mai kl. 23:59.

Under finnes det beskrivelser av stillingene som er utlyst, samt søknadsskjema for å søke på disse.
“These students are the engineers of tomorrow, and they are the most highly recruited candidates for tech jobs after graduation.”
Christian Brusdal
General manager of Arrow in Norway
Spørsmål? Send en e-post til lars.vanderlee@revolve.no

Økonomi

Financial Accountant

Revolve søker en person som er utadvendt, strukturert og samarbeidsvillig til nøkkelstillingen Financial Accountant. Stillingen vil samarbeide med organisasjonens Head of Finance og vil være hans høyre hånd. Du vil få opplæring på yrkesrettede programmer som Xledger og får jobbe tett med økonomien i Revolve. Revolve er på størrelse med en mellomstor bedrift på 70 medlemmer med et stort budsjett. Dette er god erfaring for enhver som ønsker seg en jobb innen økonomi, administrasjon eller ledelse. Det er svært få studentorganisasjoner som er på vår størrelse og kan tilby denne erfaringen!

 

Typiske arbeidsoppgaver er å jobbe opp mot våre sponsorer, lage avtaler, delta på konferanser, budsjettplanlegging og regnskapsføring. Du får møte bedrifter og sponsorer fra hele landet og vil få muligheten til å delta på Formula Student konkurransene med bilene i Tyskland, Østerrike og Ungarn. Hvis du ønsker en utfordrende, lærerik og unik mulighet til å bli med på et av Norges mest prestisjetunge studentprosjekter, så er dette stedet for deg.

Ingen forhåndskunnskaper er nødvendig.

Om du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt, så kan vi ta en uforpliktende prat om Revolve og stillingen. Spørsmål kan sendes til Økonomisjef Team 2020 Ole Jørgen Halvorsen, olejorgen.halvorsen@revolve.no 

Marked

Markedsgruppen er ansvarlig for merkevaren Revolve NTNU. Dette innebærer kommunikasjon med sponsorer, samarbeidspartnere, presse og allmennheten, både i Norge og resten av verden. Marked jobber tett opp mot næringsliv for å skaffe de finansielle midlene til prosjektet, i tillegg til masse kreativt arbeid for å styrke Revolves ansikt utad. 

Næringslivskontakt

Å bygge racerbil krever ikke bare teknisk kompetanse. Revolve NTNU er avhengig av medlemmer som er med på å utvide organisasjonens nettverk i industrien. Viktigheten av å ha gode forbindelser til næringslivet er minst like stor som det tekniske arbeidet som blir lagt på bilen – det hadde ikke blitt racerbil uten alle sponsorene. Som næringslivskontakt for team 2020 vil du jobbe tett sammen med markedssjefen og resten av markedsgruppen for å markedsføre Revolve NTNU på best mulig måte til studenter og bedrifter. Du vil være bindeleddet mellom Revolve og sponsorer og jobbe med å utarbeide nye avtaler, samt opprettholde god kommunikasjon med våre eksisterende samarbeidspartnere. Gjennom deltagelse i forhandlinger med ledelsen i store selskaper får du mye god erfaring i både kommunikasjon med næringslivet og utarbeiding av kontrakter. Vi ønsker at du som søker stillingen som næringslivskontakt har gode kunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.

Film- og fotoansvarlig

I Revolve skapes det utrolig mange kule filmer og klipp og det tas et drøss med fete bilder! Vi søker derfor en film- og fotoansvarlig for team 2020. Dette er stillingen for deg som har høy skaperlyst og har et øye for estetiske detaljer, det er også en stilling med et enormt kreativt potensial – du vil få muligheten til å lage fulle filmer og fange de mest episke øyeblikkene av teamet samt racerbilene.  Dine første arbeidsoppgaver vil være å jobbe tett sammen med markedssjef og nåværende film- og fotoansvarlig under konkurransene i Tyskland, Østerrike og Ungarn i sommer. Du vil og ha hovedansvaret for å produsere after-movie til disse. Andre arbeidsoppgaver vil være å lage promoteringsmateriell som blant annet kan brukes til rekruttering og opptak. Du vil dessuten være en del av markedsgruppen, og bistå med deres jobb når det er hensiktsmessig. Her vil du bidra på oppgaver som PR, dokumentasjon av eventer og livet i Revolve.

Det er ønskelig med litt erfaring innen filmredigering fra før, men dette er ingen nødvendighet. Alt som kreves er engasjement og lærelyst!

Eventsjef

De største eventene som blir arrangert av Revolve er Revolvedagen og Avduking av bilen. Eventsjefen vår vil ha hovedansvaret for gjennomføringen av disse arrangementene. Dette innebærer alt fra å organisere, spikre programmet og booke lokasjoner til å kontakte sponsorer og potensielle gjesteforelesere, samt delegering av oppgaver til resten av gruppa og å holde teamet oppdatert på eventene.

Som en kickstart på livet i Revolve vil en av dine første prosjekter være å jobbe for en god rekruttering til hovedopptaket vårt i høst i tett samarbeid med markedssjefen. Det er kanskje ikke merket som et event, men er minst like viktig som RD og Avduking og er høstens største begivenhet. Et vellykket opptak gir et stjerneteam som igjen gir de beste resultatene! Når hovedopptaket skal markedsføres får du bruk for dine kreative sider – det skal lages plakater og flyers og det skal planlegges stunts og blesting.

Om du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt, så kan vi ta en uforpliktende prat om Revolve og stillingen. Spørsmål kan sendes til Markedssjef Team 2020 Caroline Tran.  caroline.tran@revolve.no  

Mekanisk

Det mekaniske systemet i Revolve sørger for design, utvikling og produksjon av alle komponenter og deler til racerbilen. Systemet består av tre forskjellige grupper. Aerodynamics utvikler og tester de ulike aerodynamiske delene som går på bilen for mest mulig downforce med minst mulig vekt og luftmotstand. Monocoque-gruppen designer og utvikler chassiset til bilen og Suspension utvikler hjulopphenget.

Gruppeleder
Suspension & Drivetrain

Som gruppeleder for Suspension & Drivetrain skal du lede gjengen som bygger hjulopphenget, styresystemet, bremsesystemet, gir, motor, felgene, og uprights. Om du har et snev av interesse for produktutvikling, design, produksjon, ledelse og å jobbe med praktiske problemer fremfor skolebenken, vil du ikke finne en mer givende stilling i noe annet prosjekt. Som gruppeleder for Suspension & Drivetrain har du stor påvirkningskraft og får ta del i alle prosesser som må til for å bygge de dynamiske og mekaniske systemene på bilen. Fra valg av konsept, design, produksjonsmetode, montering og testing, er du der for å hjelpe dine gruppemedlemmer og sørge for at gruppen hjelper Revolve med å nå sine mål.

Vi designer så å si alle deler selv, og maskinerer nesten alle på egenhånd. Ikke bare får du jobbe tett med dine gruppemedlemmer om nye designløsninger, men du får også jobbe tett med eksterne bedrifter som produserer våre mest kompliserte deler. Du har også muligheten til å designe dine egne deler v.h.a. SolidWorks og Abaqus. Etter et verv som gruppeleder for Suspension & Drivetrain i Revolve, vil du sitte igjen med en erfaring innen ledelse og «design for manufacturing and Performance» som få andre studenter kan matche. Du får også oppleve hvordan en stor gruppe med engasjerte studenter med felles mål, kan danne et profesjonelt team på kort tid og konkurrere mot verdens beste universiteter.

Gruppeleder
Aerodynamics

Som gruppeleder for aerodynamics skal du hjelpe medlemmene dine gjennom design, produksjon og sammensetning av den aerodynamiske pakken. Gjennom topp-moderne CFD og CAD verktøy skal gruppen visualisere, forstå og simulere på hvordan luften beveger seg forbi bilen. Gruppen vil også ha tilgang til NTNUs supercomputer Vilje, noe de fleste andre lag bare kan drømme om. Målet for gruppen er designe og produsere elementer som skal sørge for mest mulig downforce, noe som er helt nødvendig for at Revolve skal kunne konkurrere mot de beste universitetene i verden. Gruppeleder aerodynamic er en unik mulighet til å lære om, fluiddynamikk, komposittproduksjon og ledelse i praksis.

Gruppeleder
Monocoque

Som gruppeleder i monocoque vil du få ansvar for å bygge en fullverdig karbonfiber monocoque. Du vil ha ansvar for produksjonen og oppfølging av resten av gruppen. Under året som gruppeleder vil du reise ned til Kongsberg og produsere chassiset i lokalene til Kongsberg Gruppen, Norges beste kompositt produksjonslokaler. Dette gir en unik mulighet til å opparbeide deg en kompetanse innen kompositter som få andre i Norge har.

Nøkkelstilling
Underbody

Som underbody ansvarlig skal du designe og videreutvikle løsninger på undersiden av bilen. Denne delen har tradisjonelt bestått av undersiden av monocoque samt undertray. I tillegg får du være med på design- og produksjon-prosessen av fremvinge, bakvinge, sidetray, og alle endre aero elementer du skulle ønske. Som underbody ansvarlig er det bare fantasien som setter grenser for hvilke løsninger du kan velge. Du får tilgang til state of the art CFD program, CAD løsninger og simuleringstimer på NTNUs supercomputer Vilje. I tillegg får du all forskning og arbeid Revolve har gjennomført på racecar aerodynamics slik at du er best rustet til å videreutvikle den aerodynamiske performancen til bilen.

Underbodyen på bilen utnytter den fluidmekaniske venturi-effekten for å skape downforce. Fordelen med dette er at den har et vanvittig potensial i downforce/drag ratio. I tillegg kan du finne løsninger for å gjøre de elementene du designer så lette som mulig ved bruk av karbonfiber. I denne stillingen får du altså muligheten til å designe et system som har mange performance parametere og som skal interagere med andre systemer. Dette er et mer omfattende design prosjekt enn del fleste ingeniører får prøvd seg på. Takler du dette, takler du alt.

Nøkkelstilling
Chassis design/CAD responsible

Som CAD ansvarlig vil det være du være med å designe og CADe Revolves neste monocoque. Du vil ha en unik mulighet til å jobbe med alle systemene som utgjør en racerbil. Du vil være ansvarlig for integrasjon av alle systemer i monocoque, jobbe med og se over teamets design, se til at alt er mulig å produsere, og at delene passer sammen slik de skal. Som en del av monocoque gruppen får du også muligheten til å dra til Kongsberg for å produsere monocoquen på Norges beste produksjonslokaler.  

Nøkkelstilling
Vehicle dynamics

Vehicle dynamics er den sentrale forståelsen for hvordan en bil oppfører seg og er et av de mest prestisjefylte fagfeltene i bilindustrien. Revolve samler hver sesong store mengder sensordata som brukes for å forbedre den neste bilen. Som ansvarlig for vehicle dynamics vil du jobbe med å analysere disse dataene for å forstå hvordan bilen oppfører seg og hvordan denne oppførselen kan endres for å kjøre enda fortere. En racerbil er et komplekst dynamisk system og du vil modellere dette systemet og designe en hjulopphengsgeometri som gir bilen de ønskede dynamiske egenskapene. Har du interesse for dynamiske systemer eller lyst til å lære deg dataanalyse så er dette den perfekte stillingen.

Om du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt, så kan vi ta en uforpliktende prat om Revolve og stillingen. Spørsmål kan sendes til teknisk leder mekanisk Team 2020 Colin MacDonald, colin.macdonald@revolve.no

Elektrisk

De elektriske systemene i Revolve sørger for utvikling, produksjon og tilpasning av alle de elektriske systemene på racerbilen. Alt fra ledningsnett og inverter til lodding av kretskort og programvareutvikling er del av arbeidet denne gjengen gjør. Systemet består av tre ulike grupper. Software utvikler og programmerer de ulike systemene på og utenfor bil. Embedded Electronics designer og utvikler alle kretskort på bilen, og er ansvarlige for ledningsnettet. Power Systems er ansvarlige for batteripakken og inverter.

Gruppeleder
Software

For å kunne perfeksjonere bilens ytelse og overvåke kritiske systemer på bilen, har Revolve utviklet sin egen programvare for å analysere data som blir mottatt gjennom telemetrien. Programmet er essensielt for å kunne analysere bilens tilstand i tidligere løp som et hjelpemiddel ved feilsøking og for å iterere videre på et design til et system, både elektrisk og mekanisk.

Gjennom et år som gruppeleder software får du muligheten til å lede en gruppe gjennom arkitekturdesign, backend-utvikling og UI-design i både .NET, python django og javascript. Det utfordrer både dine tekniske ferdigheter, ledelsesevner og gir en helt unik sjanse til å jobbe i et stort og tverrfaglig miljø med personer som brenner for faget!

Revolve har i flere år utviklet sin egen programvare for å motta, og analysere data fra bilen. Revolve Analyze er et prosjekt skrevet i .NET, og blir brukt av hele teamet. Som gruppeleder software får man testet sine egne programmeringsferdigheter, og sammen med hele teamet utvikle Analyze til å bli et program som gjør bilene våre enda bedre. Revolve Analyze brukes til debugging av bilen, trening av sjåfører, tuning av bilens systemer, analyser av bilens ytelse og til å forsvare designvalg. Det finnes flere softwareprosjekter som utvikles av softwaregruppen, alle ment for å hjelpe teamet gjennom alle fasene i prosjektet.

Gruppeleder
Embedded Electronics

En elektrisk racerbil er det nærmeste man kommer en datamaskin på hjul. Embedded Electronics er ansvarlig for avanserte sensorer, elektroniske kontrollenheter, datainnhenting og kommunikasjon mellom de forskjellige modulene. For å lage en racerbil i toppklasse må vi kunne utnytte all data man kan innhente om bilens tilstand, behandle denne og bruke den til å gi optimal kraft på hvert hjul. I tillegg brukes elektronikken i bilen til å overvåke at bilen er i forsvarlig kjøretilstand, noe som stiller strenge krav til design for å ivareta sikkerheten til sjåføren. Gruppen jobber altså med å utvikle avansert og robust elektronikk slik at alle systemene som er på bilen fungerer i det krevende miljøet de befinner seg i, i tillegg til den innvevde programvaren på kortene som må fungere i sanntid.

Embedded Electronics er ansvarlig for lavspent. Det blir mye samarbeid både innad i gruppa og med resten av teamet, ettersom mange systemer har overlapp, hjuloppheng og aerodynamikk ønsker sensorer som vi må realisere. Kretskortene må monteres fysisk på bilen og må koordineres med monocoque slik at det er plass. Det er altså viktig å ha kontroll på alle de forskjellige gruppene og hva de gjør, slik at vi best mulig kan legge til rette for dem.

På høsten går det mest i å designe printed circuit boards (PCB). Du vil lære å bruke Altium og hvordan en typisk workflow for kretskortproduksjon er, med konsept, prototyping og produksjon. I prototype og produksjons fasene vil du bli dyktig i å lodde.

Etter hvert som kortene ferdigstilles går man over på programvareutvikling. Da Handler det om å jobbe sammen for å utvikle funksjonell, vedlikeholdbar og lesbar kode. Dette inkluderer å lære om FreeRTOS (nesten alle mikrokontrollene kjører på dette), implementasjon av kommunikasjonsmetoder som SPI, CAN, USB og mye mer. Koden man skriver i Revolve er vanligvis iterasjon, og krever høy standard, da den brukes over mange år.

 

Etter et år som gruppeleder for elektronikkgruppen kommer du til å ha kompetanse innenfor avansert digital og analog kretsteknikk, utvikling av krets- og PCB-design i det profesjonelle designprogrammet Altium, produksjon av kretskort og implementasjon av disse på bil. Sist men ikke minst unik erfaring i å lede en gruppe motiverte studenter til å designe og produsere profesjonelle elektriske systemer.

Gruppeleder
Power Systems

Med fokus på inverter og akkumulatoren skal gruppen sørge for at motorene får nok kraft til å akselerere Revolve inn blant de beste lagene i verden.

Revolve har de siste årene nådd et nivå hvor kommersielle systemer ikke lengre holder mål, og en av områdene vi har mye å hente er motorkontroller. Dette er noe få andre lag i verden gjør, så dette er virkelig en mulighet til å være med på noe få andre har mulighet til.

Det andre systemet som går under power systems er akkumulatoren, bilens batteri. Dette er et system hvor både det mekaniske, høy- og lavspente systemer må spille på lag. Som gruppeleder for powersystems får du prøvd ut din lederstil i praksis. Du får muligheten til å engasjere deg teknisk, diskutere problemstillinger, hjelpe direkte med arbeidet og sørge for at medlemmene yter sitt beste.

Om du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt, så kan vi ta en uforpliktende prat om Revolve og stillingen. Spørsmål kan sendes til Teknisk leder Elektrisk Team 2020 Viktor Korsnes.  viktor.korsnes@revolve.no

Driverless

Driverless er den systemet i Revolve som jobber med å bygge og videreutvikle den autonome racerbilen vår Atmos. Racerbilen må klare å oppfatte, navigere og kjøre rundt banen helt på egenhånd uten en sjåfør. Driverless-gjengen består av tre ulike grupper som nå søker gruppeledere til Team 20. Mechatronics-gruppen utvikler systemet som skal ta over for sjåføren. Vehicle Dynamics and Control Systems jobber med alt som omhandler racerbilens dynamikk og kontrollsystemer. Perception and Navigation gir bilen mulighet til å oppfatte og navigere seg rundt på banen.

Gruppeleder
Mechatronics

Mechatronics-gruppen er ansvarlige for alle endringer på bilen som må til for at den skal fungere som et selvkjørende autonomt kjøretøy. Dette innebærer design og produksjon av de nødvendige aktuatorene for styring og bremsing, samt alle kretskort som binder det autonome systemet til det mekatroniske. Denne gruppen har hovedansvaret for de eksisterende elektriske og mekaniske systemene på bilen og videreutvikling og forbedring av disse. Her vil du få mye hands-on praktisk arbeid fra dag en og man vil veldig fort få en god helhetlig forståelse av kjøretøyet. Hvis du ikke helt vet hva du vil søke kan denne gruppen være noe for deg.

Som gruppeleder på Mechatronics har du en unik mulighet til å lære deg hva som skal til for å gjøre om den elektriske bilen vår Atmos til en autonom selvkjørende racerbil. Med høyteknologiske sensorer og komponenter skal racerbilen kunne oppfatte omgivelsene rundt og på bakgrunn av dette kunne ta seg rundt banen ved hjelp av de mekatroniske systemene. Du vil fra starten av være med på planlegging av neste års endringer og hvordan disse skal utføres, og vil sammen med resten av gjengen i Driverless påvirke hele prosjektet for Revolve Team 20.

Gruppeleder
Vehicle Dynamics & Control Systems

Vehicle Dynamics & Control Systems gruppen er ansvarlig for kontrollsystemene og dynamikken til bilene. Gruppen utvikler systemer både på den elektriske og den førerløse bilen. Som gruppeleder for Vehicle Dynamics & Control Systems vil du få utviklet dine lederferdigheter gjennom en gruppe med stor teknisk kunnskap. Du vil få god oversikt over hvordan kontrollsystemer og dynamikk fungerer i et system med høy ytelse og vil også ha mulighet for å ta en teknisk stilling for å få dypere innsikt. Du vil få en viktig jobb med å spille medlemmene gode og utnytte samarbeidet mellom den elektriske og førerløse bilen.

Torque Vectoring er et system som ut ifra sjåførens og bilens oppførsel automatisk gir rett mengde kraft på hver motor for å kjøre fortest mulig gjennom banen. Systemet tar inn sensormålinger som ved hjelp av state estimation forteller det den nøyaktige tilstanden til
bilen og alle hjulene. Ut ifra dette beregnes tilgjengelig grep på hvert hjul som så benyttes for å finne den optimale oppførselen for å utnytte grepet.


Vehicle Dynamics er ansvarlig for kinematikken og dynamikken i den elektriske bilens hjuloppheng. Denne er svært viktig for at bilen skal være agil og utnytte dekkets grep. Dette er en balansegang mellom kompromisser og begrenset plass til design som gir en svært spennende utfordring.


Adaptive dempere brukes for å holde dekket stødig mot asfalten. Demperne er fylt med et fluid som endrer egenskaper ved hjelp av et elektrisk styresystem. Dette tillater demperne å være myke når hjulet går over en ujevnhet eller stiv under kraftig oppbremsing.


Control er ansvarlig for de overordnede kontrollsystemene på den førerløse bilen. Her genereres den optimale veien å følge rundt banen, slik at bilen er i stand til å kutte svinger og holde så høy fart som mulig. Control sørger også for at bilen følger denne banen med høy presisjon.

Gruppeleder
Perception & Navigation

En autonom bil må kunne kartlegge og forstå sine omgivelser for å navigere seg gjennom et ukjent terreng. En autonom racerbil må kunne gjøre dette på en ekstremt hurtig og effektiv måte for å kunne kjøre så raskt som mulig. Perception & Navigation tar i bruk det nyeste innen sensorteknologi for å detektere og klassifisere omverdenen, i tillegg til å bruke metoder innen maskinlæring for å kunne definere banen. Med dataen av detekterte kjegler blir det konstruert et kart som bilen må lokaliseres i. Når kartet er etablert bruker vi egenutviklete algoritmer for å definere banen. Denne banen samt bilens tilstand blir videre brukt til å beregne optimal kjørevei. For å validere utviklingen av algoritmene våre, simulerer vi med bruk av realtime visualiseringsverktøy.

Denne gruppen vil kunne videreutvikle årets systemer, men har også mulighet til å se på andre alternative metoder innenfor datasyn, maskinlæring og autonomi generelt. Gruppeleder for Perception & Navigation vil få en dyp teknisk innsikt i det autonome systemet på bilen, og vil selv kunne være med på å egenutvikle de nødvendige funksjonene som systemet krever. Du vil som gruppeleder ha ansvaret for å binde de ulike ansvarsområdene sammen slik at systemet helhetlig fungerer optimalt, og med flere gruppemedlemmer vil du få god erfaring i ledelse av et team med høy teknisk kompetanse.

Om du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt, så kan vi ta en uforpliktende prat om Revolve og stillingen. Spørsmål kan sendes til Teknisk leder Driverless Team 2020 Kristian Sandaa, kristian.sandaa@revolve.no

Søknadsskjema

Kryss av for stillingen(e) du kunne tenke deg å søke. Om du ikke helt vet hva du vil søke så oppfordrer vi deg til å søke flere stillinger, men ranger gjerne i søknaden hva som kan være mest aktuelt! Søknaden din bør inneholde litt om deg selv, hva som motiverer deg for å søke og hva som gjør deg til en god kandidat. Skriv kort, men godt. Søknaden teller som en del av ditt kandidatur. Last gjerne opp et bilde av deg selv. Det er mulig å legge til vedlegg som f.eks CV om du ønsker det. Det kreves ingen forkunnskaper for stillingene og de er åpne for alle linjer og årstrinn. Se svar på ofte stilte spørsmål om opptak og medlemskap.

 

Navn

Telefon

E-post

Studieretning

Årstrinn

Hvordan hørte du om opptaket eller Revolve NTNU?

Gruppeleder

Suspension & DrivetrainAerodynamicsMonocoqueEmbedded ElectronicsSoftwarePower systemsPerception & NavigationMechatronicsVehicle Dynamics & Control Systems

Nøkkelstillinger

Financial AccountantEventsjefFilm- og fotoansvarligNæringslivskontaktUnderbodyChassis design/CAD responsibleVehicle DynamicsProsjekt- og masteroppgaveAnnet

Søknad

(Hvem er du? Hva motiverer deg til å søke? Hva gjør deg til en god kandidat?)

Eventuelle vedlegg (maks 10 MB)

For å vise at du ikke er en robot, vennligst svar på følgende spørsmål: