Masteroppgave for Revolve NTNU

Home » Masteroppgave for Revolve NTNU

Masteroppgaver for Revolve NTNU

Ønsker du å skrive en hands-on masteroppgave på et system eller deler på en høyteknologisk racerbil?

Fordeler med å skrive for Revolve NTNU

  • Du blir en del av et stort team som jobber tett og tverrfaglig
  • Du får erfaring i hele prosessen fra design til produksjon og testing
  • Du jobber i tett samarbeid med næringslivet og med høyteknologiske løsninger
  • Nettverk med tidligere alumni å støtte seg på
  • Du jobber hands-on med den nyeste teknologien

Interessert?

Vi har masteroppgaver på elektriske, mekaniske og autonome systemer. Hvis du er interessert i å skrive masteroppgave og bli en del av teamet, så ta kontakt med respektive tekniske ledere

Lars van der Lee

PROSJEKTLEDER

Colin Ringdalen McDonald

TEKNISK LEDER MEKANISK

Viktor Korsnes

TEKNISK LEDER ELEKTRISK

Toralf Frich

TEKNISK LEDER DRIVERLESS

Årets masterstudenter

Jacob Hayes Vigerust

  • Adaptive Damping
  • Produktutvikling & Pr.
  • EPT IV-fakultetet

Kristoffer Haugland

  • Structural suspension
  • Produktutvikling & Pr.
  • MTP IV-fakultetet
  • Validation of Suspension rods for Formula Student vehicle

Roberts Račko

  • Structural Integrity analysis of CFRP Drivers Environment in a Formula Student Race Car
  • Drivers Environment
  • Undervannsteknologi
  • MTP IV-fakultetet

Håkon Skeie

  • Inverter Development
  • Energi og Miljø
  • IEL IE-fakultetet

Jens Mildestveit

  • Aerodynamics
  • Application of Detached Eddy Simulation on a a Formula Student Race Car
  • Produktutvikling & Pr.
  • MTP IV-fakultetet

Nikolai Nymo

  • Vehicle Control Unit
  • Asymmetric Multiprocessing in Control of Electric Race-Car
  • Kybernetikk & Rob.
  • ITK IE-fakultetet

Truls Mentzoni

  • Wheel Carrier
  • Dynamic and process dependent integrity investigations of a Topology Optimized Additive Manufactured AlSi10Mg upright
  • Produktutvikling & Pr.
  • MTP IV-fakultetet

Man får designe noe man faktisk får se resultatene av. Mange mastere er rent teoretiske eller innebærer at man skal designe noe, men uten at delen blir produsert med det første. Husker jeg var veldig opptatt av det praktiske aspektet ved Revolve NTNU også, i tillegg til at man får erfaring fra hele prosessen konsept, design, produksjon, assembly og race. Når man skriver master for Revolve NTNU kan man også fokusere nesten alt arbeidet der, istedenfor å balansere 3-4 andre fag som de fleste andre.

Thomas Herstad

Fra Revolve NTNU til TOYOTA MOTORSPORT GMBH