Bli en av Norges raskeste studenter!

(English below)
Hvert år utvikler og bygger Revolve NTNU en racerbil fra bunnen av og deltar i Formula Student, verdens største ingeniørkonkurranse for studenter. Revolve NTNU tar nå opp nye medlemmer, som får muligheten til å være med å designe, bygge og konkurrere med en høyteknologisk racerbil, alt i løpet av ett år. En uforglemmelig opplevelse og unik erfaring!

Søknadsfrist: Mandag 27. august kl. 23:59

Se en beskrivelse av de forskjellige områdene under søknadsskjemaet. Huk av de områdene du kunne ha tenkt deg å jobbe med, gjerne flere, men husk å prioriter valgene i søknaden. Hvis du blir tatt opp i teamet som et teknisk medlem vil du få ansvar for en del på bilen, og følge hele prosessen gjennom design, produksjon, montering og testing. Som et medlem i markedsgruppa vil du kunne jobbe med alt fra kontraktsforhandlinger med næringslivet til markedsføring, videoproduksjon eller planlegging av arrangementer. Si ifra om du har interesser/erfaring innen følgende: fotografi, videoutvikling, journalistikk, wordpress, business caser, markedsføringsfag.
Til sommeren 2019 reiser hele Revolve-teamet til Formel 1-banene rundt om i Europa for å konkurrere med vår egenbygde racerbil!

Driverless
Det nyeste prosjektet i Revolve NTNU er Driverless. Dette er sidestilt med det prosjektet Revolve alltid har hatt, å utvikle og ferdigstille en racerbil for å delta på den internasjonale konkurransen Formula Student. Team 2019 skal for andre gang i Revolves historie utvikle en selvkjørende racerbil, i tillegg til den nye elektriske racerbilen. Denne bilen vil konkurrere rundt om i Europa, sammen med de aller beste Formula Student lagene i verden. Driverless-teamet vil bestå av medlemmer med ulike bakgrunner og forkunnskaper, der ansvarsområdene spenner fra sensor fusion, via simulering til de elektriske og mekaniske systemene på bilen. Et ansvar som ligger hos Driverless uavhengig av gruppene er det å designe og holde kontroll på hele softwarearkitekturen og retningslinjene til hele prosjektet.

Søknadsskjema

Huk av hvilke områder du kunne tenke deg å jobbe med, men skriv hvilke du prioriterer høyest i søknaden. Les mer om de forskjellige områdene under søknadsskjemaet. Søknaden din bør inneholde litt om deg selv, hva som motiverer deg for å søke og hva som gjør deg til en god kandidat. Legg ved et bilde i søknaden, og gjerne andre dokumenter som f. eks CV om du ønsker det. Det kreves ingen forkunnskaper for stillingene og de er åpne for alle linjer og årstrinn. Det eneste vi krever er motivasjon og engasjement! Det er ingen som blir med i Revolve NTNU som har bygd bil før! Se svar på ofte stilte spørsmål om opptak og medlemskap. Du vil motta en bekreftelse på mail når søknaden er sendt.

Admission form

Mark the posts you want to apply for, but prioritize them in your application. Your application should contain a little about yourself, what motivates you, why you are applying for a specific position, and what makes you a good candidate. Please attach a photo of yourself. It is possible to attach a transcript and CV if you wish. Prior knowledge is not required for the positions and they are open to all years and lines of study. The only things we seek are motivation and commitment! Remember that nobody has built a race car before. See answers to frequently asked questions about admission and membership. You will receive a confirmation mail as soon as the application has been sent.

Name

Phone

E-mail

Study program

Year

Electrical Vehicle

MonocoqueSuspension & DrivetrainAerodynamicsAccumulator & Housing Group LeaderAccumulator & HousingSoftwareEmbedded Electronics

Driver

Driver

Driverless Vehicle

Perception & Navigation Group LeaderPerception & NavigationVehicle Dynamics & Control SystemsHardware Group LeaderHardware

Marked

Key Account ManagerEventPR og MarketingGraphical DesignWeb DeveloperBusiness Plan

Søknad/Application

(Hvem er du? Hva motiverer deg til å søke? Hva gjør deg til en god kandidat?)/(Who are you? What motivates you to apply? What makes you a good candidate?)

Eventuelle vedlegg (maks 10 MB)/

For å vise at du ikke er en robot, vennligst svar på følgende spørsmål/To show that you are not a robot, please answer the following question:

Mekanisk

Monocoque
Monocoquen er bilens selvbærende karosseri karbonfiber og kjernemateriale. Monocoque-gruppen planlegger, designer og produserer en fullverdig monocoque i komposittmateriale. Monocoquen er bilens hovedstruktur, og denne gruppen er dermed også ansvarlig for integrasjon av alle de andre systemene som enten skal inn i eller festes på monocoquen. Av denne grunn må gruppen ha god oversikt over alle andre systemer på bilen. Ansvarsområder i denne gruppen innebærer blant annet analyser og tester av komposittstrukturer, layup og sandwichstruktur i monocoque, lokale forsterkninger (inserts) i monocoquen, krasjstrukturen til bilen og rollhoops. Gruppen reiser ned til Kongsberg og produserer selv monocoquen på verkstedet til Kongsbergruppen, noe som gir en helt unik erfaring med produksjon av en avansert karbonfiber-struktur. Etter fullendt år vil medlemmene sitte på kunnskap og erfaring med karbonfiber som få andre i Norge har.
Har du noen spørsmål? Kontakt christian.trandem@revolve.no

Suspension & Drivetrain
Suspension & Drivetrain er ansvarlig for å designe, produsere, teste og sammenstille bilens hjuloppheng. Hjulopphenget skal gi bilen de kjøreegenskapene den trenger for å beholde grepet i hjulene i enhver situasjon. Det skal også sikre god feedback til fører, gi ønsket akselerasjon og bremsekraft, og være pålitelig. Et godt design er derfor helt avgjørende for rundetidene i konkurransen. Gruppa er ansvarlig for alle de mekaniske systemene på bilen, som utgjør hjulopphenget: styresystemet, bremsesystemet, pedalboks, hjulopphengsgeometri, motor, girboks, uprights og felger. I denne gruppen vil du få jobbe med et helt eget system, som du alene vil være ansvarlig for og skal bli ekspert på. Arbeidet involverer mye 3D modellering, simulering og styrkeanalyse, maskintegning, testing og maskinering.
Har du noen spørsmål? Kontakt martin.palm@revolve.no

Aerodynamics
For å øke marktrykket på dekkene, og dermed bilens grep, utnytter vi luftstrømmene rundt bilen til å produsere “downforce” for å øke den maksimale hastigheten i svinger. Aerodynamikkgruppen har ansvaret for å designe og bygge en fullverdig vingepakke. Vingepakken designes ved iterativ bruk av avanserte CFD-simuleringer, og analysering av resultatene. Et annet ansvarsområde er å designe et stabilt kjølesystem til bilens kritiske systemer slik at motorer, inverter og batteri kan oppnå sitt største potensial. De fleste komponenter består av kompositter som gruppen selv produserer. Dette medfører et ansvarsområde for å utføre analyser av komposittstrukturer og layup, og design av innfestninger av gruppens komponenter til monocoque. I motsetning til annen lignende racing er det få begrensninger til designet som gjør at kreative løsninger kan bli tatt i bruk. Som medlem av Aerodynamikk vil du ha muligheten til å benytte deg av NTNUs supercomputer, Vilje, for å kjøre simuleringer som ellers ikke ville ha vært mulig med ordinære datamaskiner. Etter et år med Aerodynamikk vil du ha mestring innenfor avanserte programmer som CFD (STAR CCM+), FEA (Abaqus) og CAD (Solidworks), og produksjon av karbonfiber.
Har du noen spørsmål? Kontakt vegard.skjefstad@revolve.no 

Elektrisk

Accumulator & Housing
Accumulator & housing har ansvaret for batteripakken. Bilens energikilde er batteripakken, en av de mest essensielle delene på bilen, som består av battericeller og styringssystemer. Det å dimensjonere batteripakken riktig for å holde vekten til et minimum, og samtidig ha energi nok til å krysse målstreken uten å spare på kruttet er veldig viktig for resultatet i konkurransen. Denne gruppen har også ansvaret for casinger til både akkumulator og motorkontroller. I tillegg til gruppemedlemmer søker vi også gruppeleder for denne gruppen.
Har du noen spørsmål? Kontakt odin.severinsen@revolve.no

Software
En softwarestilling i Revolve gir deg en unik mulighet til å bli kjent med mange aspekter ved bilen. Revolve sine racerbiler er fulle av sensorer, faktisk over 300! Data fra bilen blir sendt til pit, hvor vår egenutviklede software, Revolve Analyze tar imot, behandler og viser frem. Nytt for året er at vi også skal utvikle et nytt lagringssystem for all testdata, slik at vi raskt og enkelt skal kunne analysere sammenhenger mellom designvalg og resultater ute på banen! Videre er softwaregruppen også ansvarlig for å drifte Revolve sine datasystemer. Vi ser etter studenter som har lyst å bli med på et stort programmeringsprosjekt, og lære om både programmering og samarbeid.
Har du noen spørsmål? Kontakt lars.vanderlee@revolve.no

Embedded Electronics
Elektronikkgruppa har ansvar for sensorer, kretskort, datainnhenting og kommunikasjon mellom de forskjellige modulene. Dersom du kunne tenke deg å lære om en av de største og mest fremtidsrettede feltene akkurat nå, så er dette gruppen for deg!
Her vil du få bryne deg på kretskortdesign, embedded kode, sanntidssystemer, produksjon og mye mer. For å kunne kutte hundredels sekunder på banen bruker vi toppmoderne utstyr, som vil gi deg verdifull erfaring. Det er selvsagt nyttig med erfaring, men det vi virkelig ønsker er motiverte personer som har et ønske om å bli blant de aller beste innen feltet.
Har du noen spørsmål? Kontakt viktor.korsnes@revolve.no 

Sjåfør

Som sjåfør blir du en av få som får muligheten til å kjøre en av Norges raskeste elbiler. Dette kommer da med ansvar for å lære seg den nødvendige teorien man trenger for å kunne gi tilbakemeldinger på bilens oppsett. Over sommeren vil man også være en viktig stemme når det gjelder tuning av mekaniske oppsett og bilens torque vectoring system.

Vervet vil også tilby gokartkjøring som øving før bilen er produsert og montert slik at sjåførene kan lære seg å kjenne bil før de blir satt i den helt nye elektriske racerbilen. Av sjåførene forventes det også at de stiller seg tilgjengelig over hele sommerferien da de trengs til å teste bil og kjøre på konkurranse. Stillingen innebærer forståelse for de mekaniske og elektriske systemene slik at man bedre kan forstå bilens oppførsel. Vervet tilbyr både teori, fysisk aktivitet, systemforståelse og en akselerasjon du ikke finner andre steder.

Driverless Vehicle

Perception and Navigation
En autonom bil må kunne kartlegge og forstå sine omgivelser for å navigere seg gjennom et ukjent terreng. En autonom “racerbil” må kunne gjøre dette på en ekstremt hurtig og effektiv måte for å kunne kjøre så raskt som mulig. Perception & Navigation tar i bruk det nyeste innen sensorteknologi for å detektere og klassifisere omverdenen, i tillegg til å bruke metoder innen maskinlæring for å definere banen. Denne dataen brukes deretter til å kontinuerlig lokalisere bilens posisjon samtidig som banen oppdateres.

Vårt ansvarsområde starter med sensorene der vi bruker machine learning til cone-detection og sensor fusion for å kombinere data fra kamera og LiDAR. Vi bruker så denne dataen til å mappe banen i SLAM (simultaneous localisation and mapping) der vi bygger et kart som holder oversikt over omgivelsene og bilens posisjon til enhver tid. Vi vil også fokusere på simulering av bilen og miljøet som det autonome systemet kan kjøre på, samt jobbe med alt av hardware-sensorikk som er nødvendig for at bilen skal fungere som en autonom bil. Hørtes alt dette litt gresk ut? Ingen fare, det eneste du trenger for å søke er motivasjon og lysten til å lære!

Som medlem av Perception & Navigation vil du få dyp teknisk innsikt i det autonome systemet på bilen, mulighet til å designe dine egne løsninger i den autonome pipelinen samt jobbe i et teknisk team som utvikler en førerløs racerbil.
Har du noen spørsmål? Kontakt toralf.frich@revolve.no

Vehicle Dynamics & Control Systems
Vehicle Dynamics & Control Systems gruppen har ansvar for at bilen oppfører seg optimalt på banen. Gruppemedlemmene vil lage kontrollsystemer og utforme hjulopphenget slik at bilen presses mot grensene for hva som er fysisk mulig. Gruppen er ny i år og skal være knutepunktet mellom den førerløse bilen og den elektriske, dette gir medlemmene en unik mulighet til å delta i begge prosjektene. Gruppen vil lage kontrollsystemer som torque vectoring og adaptiv demping i tillegg til å designe hvordan geometrien til hjulopphenget skal være for å gi bilen den beste dynamikken. For den førerløse bilen vil gruppen også designe algoritmer som hele tiden finner optimale banen som bilen skal følge for å minimalisere tiden som brukes til målstreken. Som gruppemedlem vil man få en unik mulighet til å jobbe med avansert kontrollteori og optimaliseringsteknikker innenfor et av de mest krevende og banebrytende fagfeltene innenfor motorsport.
Har du noen spørsmål? Kontakt marius.nordrik@revolve.no

Hardware
Man kan ha det beste autonome systemet på konkurransen, men allikevel tape om ikke bilen er i kjøredyktig tilstand. Hensikten med hardware-gruppa er å bli godt kjent med fjorårets bil, Eld, og videreutvikle både de elektriske og mekaniske systemene slik at de blir tilpasset autonom kjøring og samtidig blir mer stabile. Det er behov for samle mye treningsdata i løpet av året, i tillegg til at vi vil ha muligheten til å teste systemene tidlig på våren, og derfor er oppgavene til denne gruppen nok de mest essensielle for hele prosjektet. Av oppgaver vil det bli mye fokus på å lære seg bilens systemer å kjenne, og i tillegg videreutvikle batteripakken, inverter, kretskort og bilens bremse- og styresystemer. I tillegg til gruppemedlemmer søker vi også gruppeleder til denne gruppen.
Har du noen spørsmål? Kontakt anders.fagerli@revolve.no 

Marked

Næringsliv
Å ha gode forbindelser med næringslivet er essensielt for prosjektet. Du vil være et bindeledd til våre sponsorer og jobbe med utarbeide nye avtaler og samtidig opprettholde god kommunikasjon med våre eksisterende samarbeidspartnere. Du vil få være med på å forhandle med ledelsen i store selskaper og få erfaring i utarbeiding av kontrakter. I tillegg vil du være aktiv på konferanser og messer, og holde foredrag for hundrevis av næringslivstopper.

Event
Planlegg og gjennomfør arrangementer som avduking av bilen; vår egen karriere dag, RevolveDagen; og teamets reise til konkurransene på sommeren. Du vil også jobbe med Revolve NTNUs deltakelse på eksterne arrangement. Vi har presentert racerbilen på scenen på Operaen i Oslo, og holdt foredrag for hundrevis av næringslivstopper og idrettsstjerner, så her er det et hav av muligheter!

PR og markedsføring

Vi får mye oppmerksomhet i media og du vil jobbe aktivt for å skaffe presse- og medieomtale rundt prosjektet. Kan du få Revolve på TV? Du vil jobbe med markedsføring av Revolve NTNU på nettside, sosiale medier og tidsskrifter, og kommer til å samarbeide mye med de andre i gruppen. Det handler om at riktig målgruppe får riktig og relevant informasjon til riktig tid. Vi ser etter en person med gode kommunikasjonsevener, både muntlig og skriftlig, og en initiativtaker.

Grafisk design
Har du en brennende interesse for grafisk design? Ansvarsområder innebærer å designe markedsføringsmateriale som plakater, brosjyrer, klær og innhold til nettsiden, i tillegg til utforming av magasinet. Du har også ansvar for alt av merch, som er veldig populært i teamet. Du vil ha tilgang til grafisk programvare og får mulighet til å bruke og utvikle dine kreative evner. Send gjerne med noen eksempler på tidligere arbeid sammen med søknaden.

Webutvikler
Revolve NTNU sin nettside har mye trafikk og er veldig viktig for å kommunisere med studenter og næringslivet. Som webansvarlig er du hovedansvarlig for å oppdatere, videreutvikle og drifte nettsiden, i tillegg til å bruke analyseverktøy for å få innsikt i brukermønstre. Erfaring i WordPress er ønsket men ikke nødvendig.

Business Plan Presentation
Gruppen er også ansvarlig for Business Plan Presentation under konkurransene i Europa, hvor vi skal selge et businesskonsept rundt bilen vi bygger til fiktive investorer. Dette er en unik mulighet for business- salgs- og presentasjonserfaring, og kommer vi til finalen får vi presentere foran et stort publikum! Dette er ikke en ren stilling i gruppen, men fungerer som en tilleggsoppgave som uten problem kan kombineres med alle andre markedsstillinger, og det teller positivt om du er interessert i dette. Du må kunne beherske engelsk både muntlig og skriftlig.

Har du noen spørsmål om Marked? Kontakt erik.johansen@revolve.no

Mechanical

Monocoque
The Monocoque is the chassis of the car, made of carbon fiber and core material. The Monocoque group is responsible for planning, designing and producing the monocoque, all in composite material. The monocoque is the car\’s main structural element, so the group is also responsible for integration of all the other systems which are inside or connected to the monocoque. This means the group acquires a good understanding of the entire car and all the technical systems. Areas of responsibility in the group includes analysis and tests of composite structures, layup and sandwich structure, local inserts, crash structure of the car, and the roll hoops. Depending on which position you want in the mono group, you will after a year have acquired a great amount of knowledge of programs for CAD (Solidworks), FEA (Abaqus), learn a lot about composite materials, and a thorough knowledge of the entire car and all the technical solutions. The group travels to Kongsberg in the spring, producing the entire monocoque in the workshop at Kongsberggruppen, giving a unique experience in production of an advanced carbon fiber structure. After a complete year, the members will possess knowledge and experience with carbon fibers that few others in Norway have.
Got any questions? Contact christian.trandem@revolve.no

Suspension & Drivetrain
Suspension & Drivetrain is responsible to design, produce, test and assembling the suspension of the car. The suspension is supposed to give the car the driveability it needs to keep the traction in every situation. In addition, it secures good feedback to the driver, give the desired acceleration and breaking power, as well as be reliable. A good design is therefore essential for the lap times in the competition. The group is responsible for all the mechanical systems of the car making up the suspension and drivetrain: the steering system, breaking system, pedal box, suspension geometry, motor, gears, uprights and rims. In this group, you will work with your own system, where you alone will be responsible and achieve expertise in. The work involves a lot of 3D modeling, simulations and strength analysis, machine drawings, testing and machining.
Got any questions? Contact martin.palm@revolve.no

Aerodynamics

The Aerodynamics group is responsible for producing the downforce of the car, to increase the maximal speed the car can reach in corners, an essential part of the competition. The group is responsible for the design and building of a the entire wing pack. This is designed by iterating, using advanced CFD simulations and analyzing the results each step of the way. Another area of responsibility is to design a stable cooling system for the critical systems of the car, to make sure the motor, inverter and batteries may reach their full potentials. Most of the components consists of composites the group produces in house. Unlike in other similar racing events, there are few limits in the design, and creative solutions may be used. As a member of the Aerodynamic group, you will have the opportunity to use the supercomputer on NTNU, Vilje, to run simulations that otherwise would not be possible with regular computers. After a year with Aerodynamics you will master advanced programs like CFD (STAR CCM+), FEA (Abaqus) and CAD (Solidworks), as well as production of carbon fiber.
Got any questions? Contact vegard.skjefstad@revolve.no

Electrical

Accumulator & Housing
Accumulator & Housing is responsible for the battery pack. The energy source of the car is the battery pack, one of the essential parts on the car, containing battery cells and control systems. To dimension the battery pack correctly to keep the weight at a minimum, while still having enough energy to cross the finishing line without saving the power is critical for the results in the competition. This group also has the responsibility to design and produce casings for the accumulator and the motor controller. After a year in the group, you will master both electrical and mechanical design and production, and learned a lot about key elements of the car. We are also looking for a Group Leader for this group.
Got any questions? Contact odin.severinsen@revolve.no

Software
A software position in Revolve gives you a unique opportunity to get to know several aspects of the race car. Our cars are full of sensors, over 300! Data from the car are sent to pit, where our self developed software, Revolve Analyze, receives, processes and visualize. News for this year is that we will develop a new storage system for all the test data, so that we quickly and simply are able to analyze correlations between design choices and results out on the track. The Software group is also responsible for operating and maintaining the data systems of Revolve. We are looking for students wanting to join a large programming project, to learn both programming and team work.
Got any questions? Contact lars.vanderlee@revolve.no

Embedded Electronics
The Embedded Electronics group is responsible for sensors, circuit boards, data collection and communication between the different modules. If you are interested in learning in one of the most forward looking technical fields today, this is the group for you! Here you will be challenged with circuit board design, embedded code, real time systems, production and a lot more. To cut milliseconds on the track, we use top modern equipment, giving you valuable experience. It is of course useful to have prior knowledge and experience, but what we really look for are motivated persons having a wish to become the best in the field.
Got any questions? Contact viktor.korsnes@revolve.no 

Driver

As a driver you will get the opportunity to drive one of the fastest electrical cars in Norway. Following this is the responsibility to learn the necessary theory needed to give feedback on the setup of the car. Through the summer you will have an important voice when it comes to tuning the mechanical set up of the car, as well as the torque vectoring system.

The position wil also offer go cart driving as practice before the car is finished, so you learn as much as possible before being put in the all new electrical race car. The drivers have to be in Trondheim the entire summer, to drive and test the car as much as possible before the competitions. The position leads to an understanding of the mechanical and electrical systems so that you better understand the car itself. The position offers theory, physical activity, system understanding and an acceleration found nowhere else. 

Driverless

Perception and Navigation
An autonomous car has to map and understand its environment to navigate through an unknown terrain. An autonomous “racing car” has to do this extremly fast and efficient to be able to get good lap times. Perception & Navigation utilises the newest sensor technology to detect and classify the environment, in addition to use methods in the area of machine learning to define the track. This data is then used to continuously locate the car\’s position and updating the track.

Our responsibilities starts with the sensors where we use machine learning to cone-detection and sensor fusion to combine data from the camera and LiDAR. We then use this data to map the track in SLAM (simultaneous localisation and mapping) where we build a map which knows the environment and the car\’s position at all times. We will also do simulations of the car and the environment, in addition to working with hardware sensors to make sure the car works as an autonomous car. Did this sound complicated? Don\’t worry, the only thing you need to apply is motivation to learn.

As a member of Perception & Navigation, you will get a deep technical insight in the autonomous system, the opportunity to design you own solutions, and working in a team that develops and autonomous car.
Got any questions? Contact toralf.frich@revolve.no

Vehicle Dynamics & Control Systems
The Vehicle Dynamics & Control Systems group makes sure the car performs optimally on the track. As a member of the group, you get to develop control systems and design the suspension to make the car push new limits. The group is new this year and will be a hub between the driverless car and the electrical car, which is a unique opportunity to get insights in both projects. The group works on torque vectoring and adaptive dampening in addition to design the geometry of the suspention. For the driverless vehicle the group will design algorithms to find the optimal trajectory for the car to follow, to reach the goal line as fast as possible. As a group member, you get a unique opportunity to work with advanced control theory and optimization techniques in one of the most difficult and cutting edge disciplines in motorsport.
Got any questions? Contact marius.nordrik@revolve.no

Hardware

The purpose of the Hardware group is to work on last years car, Atmos, and transform it into an autonomous car by changing the mechanical and electrical systems. There is a need for gathering lots of data from testing through the year, so we can start tests on the actual car early. This makes the group essential for the Driverless project. Tasks in this group includes learning the systems of the car, and then further to develop the battery, inverter, circuit boards and the car\’s breaking and steering abilities. This group is working both with mechanical and electrical challenges, acquiring a wide base of experience and knowledge in both fields. After a year in the group, you will master every aspect of the car, knowing it from the inside out, and know what makes a regular race car into an autonomous race car. We are also looking for a Group Leader for this group.
Got any questions? Contact anders.fagerli@revolve.no 

Marketing

Key Account Manager
Having a good network in the industry is key for the project. You get the chance to develop new agreements with small and big businesses, and also work closely with the existing sponsors we have. This means you get to negotiate with the top management of big and small businesses, and you will get experience in working on designing contracts. You will also be active on conferences and business meetings, where you can do everything from networking to having speaches in front of hundreds of people.

Event
You get to be responsible for planning and execute our big events, which include the unveiling of the car, RevolveDagen, and other minor events. You will also work on Revolve NTNU\’s participation of external events. Previously we have presented the car inside the operahouse in Oslo, and had speeches in front of hundreds of top management

PR and Marketing

We get a lot of attention in the media, and you will work actively with press to get coverage of the project. You also get to work with marketing of Revolve NTNU on our web page, social media and magasines, and will cooperate a lot with the other people in the group. It is all about getting the right engaging content to the right target group. We are looking for a person with good communication skills, and has to manage english and norwegian, both written and oral.

Grafisk design
Do you have an interest for graphical design? You get to design marketing material like posters, magazines, banners, clothing and parts for the website. You will also be responsible for all of the merchandise, which is a huge favourite in the team. Access to graphical software will be given so you can use the full potential of your creative skills. We are happy to receive some of your prior work in the application.

Webutvikler
The website of Revolve NTNU has a lot of traffic and is a very important platform for communicating with the students and the industry. As a web developer you are responsible for developing and maintaining the website, in addition to using several analytical tools to analyse data user patterns, on our digital platforms.

Business Plan Presentation
Gruppen er også ansvarlig for Business Plan Presentation under konkurransene i Europa, hvor vi skal selge et businesskonsept rundt bilen vi bygger til fiktive investorer. Dette er en unik mulighet for business- salgs- og presentasjonserfaring, og kommer vi til finalen får vi presentere foran et stort publikum! Dette er ikke en ren stilling i gruppen, men fungerer som en tilleggsoppgave som uten problem kan kombineres med alle andre markedsstillinger, og det teller positivt om du er interessert i dette. Du må kunne beherske engelsk både muntlig og skriftlig.

Got any questions about Marketing? Contact erik.johansen@revolve.no